Opis
Podzespoły
1 | Orbitrol | 12 | Dźwignia zwrotnicy lewa | 23 | Ogranicznik lewy |
2 | Pompa | 13 | Przegub prawy | 24 | Króciec pompy ssący z uszczelką |
3 | Siłownik | 14 | Przegub lewy | 25 | Króciec pompy tłoczny z uszczelką |
4 | Zbiornik | 15 | Łącznik prawy | 26 | Zestaw przyłączy prostych orbitrola |
5 | Kolumna | 16 | Łącznik lewy | 27 | Zestaw złączy kolankowych AB |
6 | Wspornik orbitrola | 17 | Przegub wzdłużny prawy | 28 | Przewód z orbitrola do siłownika |
7 | Dźwignia gazu | 18 | Przegub wzdłużny lewy | 29 | Przewód z orbitrola do siłownika |
8 | Wspornik napędu pompy | 19 | Nakrętka kontrująca (x4) | 30 | Przewód z orbitrola do zbiornika |
9 | Mocowanie zbiornika | 20 | Śruba oczkowa z podkładkami (x2) | 31 | Przewód z orbitrola do pompy |
10 | Pasek | 21 | Wspornik siłownika | 32 | Przewód ze zbiornika do pompy |
11 | Dźwignia zwrotnicy prawa | 22 | Ogranicznik prawy | 33 | Normalia – śruby, podkładki itp. |
– Napęd kompletny pompy montowany jest w miejsce sprężarki, jest to najbardziej wydajne i niezawodne
rozwiązanie. Na wolnych obrotach bez dodawania gazu kręci się bardzo lekko.
– Siłownik poprzeczny z tłoczyskiem wysuwanym na dwie strony, w zestawie z mocowaniami, przegubami i
ramionami zwrotnicy. Montowany do osi przedniej, zwiększa bezpieczeństwo oraz stabilność jazdy. Dzięki
innowacyjnej konstrukcji zapewnia równy skręt w lewo i prawo przy tej samej ilości obrotów kierownicą.
– Kompletna kolumna kierownicza w zestawie ze wspornikiem orbitrola, orbitrolem oraz nową dźwignią gazu.
Pasuje do oryginalnej kierownicy, rozstaw otworów do montażu wspornika orbitrola taki sam jak w starej kolumnie.
Oryginalny orbitrol z zaworem bezpieczeństwa marki Hydrolider. Zapewnia idealne prowadzenie kierownicy i
długą żywotność. Jakość i precyzja prowadzenia ciągnika zadowoli najbardziej wymagających klientów.
– Zbiornik wyrównawczy oleju wspomagania. Posiada wbudowany filtr wstepny oraz korek z miarką oleju i
odpowietrznikiem. W zestawie z obejmą mocującą.