Wspomaganie do C360-3P oś płaska napęd z rozrządu

PROFESJONALNE WSPOMAGANIE KIEROWNICY URSUS C-360-3P DO CIĄGNIKÓW Z PRZEDNIĄ OSIĄ PŁASKĄ

Zastosowanie oferowanego przedmiotu:

Jedyne takie wspomaganie na rynku, które jest w 100% kompletne, pasuje do każdego ciągnika. URSUS C-360-3P posiadającego przednią oś płaską. Montaż polega na wymontowaniu starych i zamontowaniu w ich miejsce nowych części z zestawu.

Nie trzeba dokupować dodatkowych części, nie trzeba w żaden sposób na trwałe przerabiać ciągnika. Zestaw szczególnie polecany do ciągników, które mają zamontowanego tura. Pasuje do każdego rocznika ciągnika i do każdej kabiny.

 

Opis

Dane techniczne oferowanego przedmiotu:

Pompa montowana jest z prawej strony koło rozrusznika, a napędzana jest z rozrządu. Jest to najbardziej wydajne i niezawodne rozwiązanie, na wolnych obrotach bez dodawania gazu kręci się bardzo lekko. Zestaw jest nowy, kompletny, gotowy do samodzielnego montażu.

Skład oferowanego wspomagania

Kompletny cylinder hydrauliczny, montowany z przodu między kołami. W zestawie z przegubami, wspornikiem mocującym do osi, ramionami zwrotnic i drążkiem poprzecznym.

Uwaga!!!

Drążek poprzeczny nie wchodzi w skład zestawu, zalecamy wykorzystać ten oryginalny który jest wykorzystany w układzie fabrycznym.

Orbitrol, posiada wszystkie potrzebne zawory, przelewowy, szokowy i zwrotny.
Wspornik orbitrola, element kolumny kierowniczej, mocowany na cztery śruby do pokrywy górnej skrzyni biegów. Posiada powłokę ocynkowaną.
Pompa hydrauliczna wspomagania C 360-3P napędzana z rozrządu. W zestawie z kołem zębatym.
Kolumna kierownicza C-360, ułożyskowana z powłoką ocynkowaną. Pasuje do każdej kierownicy.
Zbiornik wyrównawczy wraz z mocowaniem. Posiada wbudowany filierek.
Komplet przewodów do wspomagania, z uwagi na bezpieczeństwo zakuwamy w podwójnym oplocie.
Normalia, złącza i śruby potrzebne do prawidłowego zamontowania wspomagania na ciągniku.

Uwaga!!! Do prawidłowego zamontowania siłownika na przedniej osi płaskiej, wymagane jest zamontowanie czopu zwrotnicy oraz dźwigni zwrotnicy na dolnym (ostatnim) podtoczeniu na sworzniu głównym.