Opis
Dane techniczne
Model | Szerokość (m) | Waga
(kg)* |
Moc
(KM) |
Ilość zębów (ha/h) | Wydajność (ha/h) | Głębokość robocza (cm) |
AUC40H | 4.0 | ok. 2250 | 140 – 190 | 16 / 36 | 2.6 – 3.8 | 18 |
AUC50H | 5.0 | ok. 2650 | 175 – 225 | 20 / 44 | 3.0 – 4.5 | 18 |
AUC60H | 6.0 | ok. 3050 | 210 – 260 | 24 / 52 | 3.6 – 5.4 | 18 |
ASD
A – Wyposażenie podstawowe:
- wał przedni strunowy 400 mm
- dwa rzędy zębów sprężystych 25×25 mm z gęsiostópkami lub cztery rzędy zębów sprężystych 32×12 mm lub 45×10 mm z redliczką prostą
- listwa zgarniająca II
- ekrany boczne
- hydraulicznie składany
- koła jezdne 500/50 R17
B1 – Wyposażenie obowiązkowe do wersji półzawieszanej:
- wrzeciono dyszla kat. 3 Typ „I”
- wrzeciono dyszla kat. 2 i 3 Typ „U”
- wrzeciono dyszla kat. 4 Typ „U”
- wrzeciono dyszla kat. 3 i 4 Typ „U”
B2 – Wyposażenie obowiązkowe – Regulacja głębokości pracy:
- mechaniczna
- hydrauliczna
B3 – Wyposażenie obowiązkowe – Wały z uchwytami:
- pojedynczy wał crosskill 400 mm bez listwy wyrównującej za wałem
- podwójny wał wał croskill 400 mm bez listwy wyrównującej za wałem
EKRANY BOCZNE
Aktywne ekrany umiejscowione na skraju obu sekcji talerzy ograniczają strefę odkładania ziemi przez talerze skrajne zapobiegając powstawaniu kolein na łączeniach przejazdów. Na wypadek nadmiernego zagłębienia lub natrafienia na dużą przeszkodę uchwyty ekranu mocowane są do ramy za pomocą połączeń pływających, umożliwiających ekranom uchylenie się w górę podczas kolizji
C – Wyposażenie dodatkowe:
- zestaw 4 szt. spulchniaczy z zab. sprężynowym i gęsiostópką 250 mm (do wersji półzawieszanej)
- oświetlenie z błotnikami do wersji półzawieszanej wersja 2022
C1 – Wyposażenie dodatkowe, jedna do wyboru:
- włóka przednia mechaniczne regulowana, listwowa
- włóka przednia hydraulicznie regulowana ze sprężyn 80×10 mm
C2 – Wyposażenie dodatkowe, jedna do wyboru:
- listwa wyrównująca za wałem crosskill
- wał strunowy śr. 320 mm za wałem crosskill
WAŁY: SEKCJA WSTĘPNEGO I KOŃCOWEGO WYRÓWNANIA
Wał strunowy działający za pierwszą listwą zagarniającą stanowi sekcję odpowiedzialną za wstępne wyrównanie poprzecznych nierówności gleby. Ostatnia sekcja robocza maszyny to również wał, tym razem crosskill lub tandem crosskill pracujący między drugą, a trzecią listwą zagarniającą. Bez wątpliwości uzyskasz optymalne wyrównanie
T – Transport:
- dopłata transportowa